Koud bellen, koud kunstje. Of niet? Hoe goed maken jouw leerlingen straks contact met het bedrijfsleven?
Wat als… gesprekstechnieken
Als opleider stoom je jouw leerlingen klaar voor een mooi (technisch) vak. Je leert hen alles over technieken, processen, regelgeving, planning en advisering van klanten. Maar wat als ze straks ook verantwoordelijk worden voor het binnenhalen van die klanten? Of het te woord staan van klanten met een vraag of klacht? Dan komt het aan op goede gesprekstechnieken.
Gastlessen
Dries Sales Support heeft speciale gastlessen ontwikkeld voor Technasia. Met een interactief programma vol kennis en oefencasussen behandelen we de volgende vraagstukken:
- Welke verschillende gesprekstechnieken bestaan er?
- Wat is koude acquisitie?
- Hoe kun je een (verkoop)gesprek voorbereiden?
- Hoe ga je om met weerstand?
- Hoe beleeft een klant zijn klantreis?
- Hoe leuk kan acquisitie zijn?
We leggen de basis voor de gesprekstechnieken van jouw leerlingen. Hierdoor
- krijgen ze meer zelfvertrouwen in klantcontact
- wordt koud bellen echt een koud kunstje
- kunnen ze beter omgaan met vragen en klachten
- laten ze sneller een positieve indruk achter bij sollicitatiegesprekken
Gun jouw leerlingen een vliegende start in het bedrijfsleven, vol zelfvertrouwen en succes. Nodig Driesss uit voor een gastles.