Grijpt u iedere kans op contact met uw klant en meer omzet?

U heeft uw product of dienst verkocht en gaat door naar de volgende verkoopmogelijkheid en de dagelijkse bezigheden. Maar daarmee laat u belangrijke mogelijkheden liggen om in contact te blijven met uw klant en hem te blijven interesseren voor uw product of dienst.
Met het risico dat uw klant besluit om zijn volgende order bij een ander bedrijf te plaatsen.

Blijf bekend bij uw klanten

Dries Sales Support brengt voor u in kaart waar uw klanten behoefte aan hebben en organiseert contactmomenten zodat u onder de aandacht blijft bij uw klanten en hen blijft voorzien van relevante informatie. Denk aan:

  • een update waar een bepaald gedeelte van uw klanten mee geholpen is
  • klanten en prospects enthousiasmeren voor een evenement dat u wilt organiseren
  • klanten/prospecten/leads benaderen die u perse op uw beursstand wilt ontvangen
  • tijdig aansluiten bij de beslissingsreis van uw klant zodat hij voor u kiest bij de aanschaf van een nieuw product
  • inventariseren of uw klant uw consumables bestelt en zo nee, wat hiervan de redenen zijn

Namens uw bedrijf benader ik uw klanten om deze zaken te organiseren.

Wilfried Dries - Dries Sales Support

Ferry Samuels, eigenaar Eco-Point:
Bij Eco-Point wilden we weten waarom sommige klanten bij ons weggingen. Dries Sales Support heeft hen gebeld en de redenen achterhaald. Dat heeft tot verbeteringen binnen onze organisatie geleid. Een daarvan is dat wij meer contactmomenten met onze klanten inplannen.

ik wil contact of bel 085-0220888