Haalt u optimaal rendement uit uw beursdeelname?

Tijdens de beurs:

Een stand bemannen lijkt eenvoudiger dan het is. U zult één of meerdere medewerkers tijdelijk moeten vrijmaken voor het event.
Hoe bereidt u ze goed voor?
Wanneer spreken zij iemand actief aan?
Hoe krijgen zij de vraag van de bezoeker goed in kaart?
Hoe vullen zij de tijd dat er geen bezoekers zijn nuttig in zodat u als bedrijf optimaal profiteert van uw beursdeelname?
Door het overdragen van mijn vaardigheden haalt nieuwe klanten binnen.
Tijdens het event kan Dries Sales Support ook van dienst zijn als standbemanning. Daardoor is uw kantoor niet onderbezet en lopen de dagelijkse bezigheden door.
Ook het voeren van (koude) acquisitie bij medestandhouders is op die manier geen tegennatuurlijke actie maar een koud kunstje.

Na de beurs:

U heeft een goede beurs gedraaid en enkele kwalitatieve leads opgedaan. Terug op kantoor pakt uw team de meest urgente contactformulieren op en probeert deze om te zetten in concrete verkopen. Maar wat gebeurt er met de contacten waar geen acute behoefte uit blijkt, de lauwe leads?
U zult ze moeten opvolgen zodat u ze niet kwijtraakt aan uw concurrent.

Dries Sales Support volgt namens u deze leads op zodat u het contact niet kwijtraakt en u actie kunt ondernemen op het moment dat er een manifeste behoefte is.

Beurs acquisitie
Beursbezoekers zijn uw potentiële klanten van de toekomst. Zij zijn de reden waarom u heeft ingeschreven als exposant.
Een beurs is dé ideale omgeving voor acquisitie!